Управління інцидентами інформаційної безпеки в Jira Service desk

Компанія: центральний орган виконавчої влади
Призначення: реалізація процесу обробки інцидентів інформаційної безпеки
Технологія: Atlassian
Опис проєкту
Проєкт створювався для центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямована і координується Кабінетом Міністрів України і який реалізує державну політику у сферах інформатизації, електронного уряду, формування і використання електронних інформаційних ресурсів, розвитку інформаційного суспільства.
Клієнт
Компанія: центральний орган виконавчої влади
Призначення: реалізація процесу обробки інцидентів інформаційної безпеки
Технологія: Atlassian
Плагіни: BigPicture, Power Scripts, Jira Script Automation, Power Custom Field Pro.
Проект
Створювався для центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямована і координується Кабінетом Міністрів України і який реалізує державну політику у сферах інформатизації, електронного уряду, формування і використання електронних інформаційних ресурсів, розвитку інформаційного суспільства.

Вимоги до проєкту
Серед вимог до проєкту, можна виділити: необхідність реалізації процесу обробки інцидентів інформаційної безпеки, що надходять на уповноважений департамент банку. Необхідна реалізація процесу обробки інцидентів, який би здійснював роботу над вступними заявами для двох ліній (L1 і L2). Також потрібно здійснити підготовку для створення запитів на підставі тривожних повідомлень з зовнішньої EMS для їх подальшої обробки.

Технічне завдання та вимоги до рішення
  • Потрібна організація єдиного середовища для постановки, моніторингу виконання завдань в проєктах
  • Забезпечити можливість оперативного доступу до актуальної інформації про статус проєкту
  • Для оптимізації процесу планування — необхідно надати візуалізацію процесу виконання проєкту у вигляді діаграми Гантта, з показом поточного стану проєкту, завдань виконаних і в процесі виконання
  • Забезпечення можливості вивантажувати звіти у форматах xlsx, а також показ інформації з використанням певних критеріїв відбору
  • Процес затвердження встановлення завдання в роботу повинен відбуватися заздалегідь запланованим процесам, при цьому учасниками даного затвердження можуть бути представники різних органів влади
За результатами успішного виконання проєкту, були реалізовані такі функції та можливості:
  • Використання плагіна Big Picture дозволило проводити ресурсне планування із поглибленої деталізацією
  • Реалізована можливість проводити призначення завдання безпосередньо з плану проєкту
  • Зображення всіх завдань у складі плану проєкту проводиться у вигляді діаграми Гантта з показом залежностей завдань
  • Менеджер програми проєктів може проводити "наскрізне" планування проєктів в складі програми
  • Проведена адаптація політик доступів відповідно до вимог замовника
  • Розробка індивідуального робочого процесу забезпечила вимоги за алгоритмом постановки завдань, а також затвердження результатів
  • Зроблено переклад основної частини елементів інтерфейсу на українську мову
Проєкти Atlassian
atlassian

Автоматизація процесів в міжнародній консалтинговій компанії

Створення системи для внутрішньої взаємодії між відділами
atlassian

Оновлення, міграція та злиття декількох систем Atlassian Stack

Створення більш зручного способу адміністрування систем
atlassian

Проєкт з розвитку інфраструктури фондового ринку

Реалізація проєкту збереження: аналізу та пошуку даних для державного підприємства
Ми піклуємось про інформаційну безпеку наших клієнтів
Ми спрямовані на встановлення довгострокових взаємовигідних відносин з клієнтами, які базуються на довірі, професіоналізмі, повазі і бездоганній репутації.
Напишіть нам
Маєте запитання
чи хочете зв’язатися з нами?
Будь ласка, залиште ваше питання та коротке повідомлення, ми якнайшвидше вам відповімо